søger venner/veninder eller gruppe med socialfobi - (århus

Her kan du foreslå aktiviteter eller arrangementer og herigennem møde andre angstramte. Du kan også opslå kontakt- eller mailinglister
Besvar
sunshine

søger venner/veninder eller gruppe med socialfobi - (århus

Indlæg af sunshine » 03 okt 2009 14:53

Hej
Jeg er en kvinde på 29 år som søger nogle at snakke med som har de samme problemer som jeg, nemlig socialfobi. Jeg tænker vi kunne evt. hjælpe, støtte hinanden, udveksle erfaringer osv. Ligeldes er det rart at få snakket med en eller flere som ville kunne sætte sig bedre ind i situationerne, end en som ikke har haft socialfobi.

Jeg tænker vi evt. kunne mødes på en cafe i Århus

hvis der er flere kunne vi måske samle en gruppe

kh Sunshine :)

solsikke_

Re: søger venner/veninder eller gruppe med socialfobi - (årh

Indlæg af solsikke_ » 09 maj 2011 12:01

Hej
ved godt at det er en gammel tråd, men har de samme problemer som dig . måske du mangler en at snakke med?
Jeg er 31 år, arbejder på kontor, går til fitness - men er pga. min soc. fobi ret ensom. Jeg prøver at kæmpe mig ud af ensomheden, men det er ikke altid så let.
Jeg vil gerne fortælle meget mere, men så kan du jo skrive til mig på: lene79@live.dk

Kærlig hilsen

Lene L. Hansen

KI
Geografisk sted: Århus

Re: søger venner/veninder eller gruppe med socialfobi - (årh

Indlæg af KI » 16 feb 2013 00:45

Hej med jer!
Ved det er en sindssygt gammel tråd - men alligevel :)
I er begge (eller andre der skulle få lyst) meget velkomne til at skrive til mig :)
Jeg har selv generaliseret angst og har tidligere lidt meget af social angst + depression.
Jeg er 32 og bor i Århus.
Hilsner
KI
34, hunkøn, bor i Århus, lider af generaliseret angst og p.t sygemeldt med stress. Har tidligere haft depression(er) og social angst.
Du er velkommen til at tage kontakt :)

Besvar