Stress

Stress kender vi alle i større eller mindre grad.
Besvar
Kasper Fink

Stress

Indlæg af Kasper Fink » 02 okt 2018 13:29

Hej alle sammen,

Det er mit aller første indlæg i dette forum, så jeg håber i vil tage godt i mod mig.
Jeg hedder Kasper og jeg er 25 år. Jeg døjede rigtig meget med kronisk stress for omkring et år siden, fordi der skete nogle svære ting i mit private liv.
Min stress gjorde blandt andet at jeg måtte droppe mit studie, og jeg måtte fravælge rigtig mange aktiviteter, hvilket resulterede i at jeg mistede nogle gode venner. Og det gjorde ikke ligefrem mit stress niveau bedre.

Men nu er jeg 25 år, og er faktisk kommet oven på den anden side igen efter et hårdt forløb. Så jeg tænkte, at jeg ville dele mit bedste råd med jer, der også døjer med stress og som har svært ved at se enden af tunnellen.

Et stykke tid inde i mit stress forløb, besluttede jeg mig for at se en psykologi. Det første hun spurgte ind til var mit forhold til mad. Og der måtte jeg ærligt indrømme at det ikke var så godt. Hun anbefalede, at jeg tilmeldte mig en måltidskasseleverandør, så jeg kunne få leveret sund og varieret kost ugentligt. Det gjorde madlavningen utrolig let for mig, og resultatet var mirakuløst.
Efter blot et par uger, kunne jeg mærke en markant ændring i, hvor stresset jeg følte mig. Jeg fik meget mere overskud og energi, "bare" fordi jeg ændrede mine kostvaner.

Så til alle jer stressramte, jeg vil varmt anbefale, at i tjekker [url slettet] ud, og finder jeres perfekte måltidskasse, så i forhåbentligt ligesom mig, kan komme ud af det helvede i gennemlever i øjeblikket.

Jeg håber i alle sammen får en dejlig dag!

Med venlig hilsen,

Kasper Fink
Senest rettet af Liza admin 08 okt 2018 19:13, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: URL i indlæg anmeldt for at linke til warez

Besvar