Andre unge med social fobi.

Socialfobi er angsten for at være sammen med andre mennesker.

Andre unge med social fobi.

Indlægaf Signi » 12 jan 2015 20:44

Jeg er en pige på 23 år, som til tider er en del plaget af social fobi og lavt selvværd. Har for nogle år siden været på fobiskolen i KBH, hvilket gav mig nogle værktøjer til at håndtere det, men synes ofte at de forsvinder for mig i den travle hverdag. Jeg går på universitet hvor angsten til tider skal holdes i kort snor, men har dog kontaktet studenter rådgivningen, da det ikke skal være det som slår mig ud af studiet.

Jeg kunne godt tænke mig at finde nogen andre at snakke med, da jeg synes det er svært at snakke med kæresten/familie da de aldrig helt kan sætte sig ind i situationen.

Håber der er nogen som har lyst. :) :)
Signi

Re: Andre unge med social fobi.

Indlægaf tregetours » 19 jan 2015 15:18

Hej! Jeg skulle netop til at oprette et indlæg præcis som dit. Jeg er selv en pige på 22 år, som har døjet med socialfobi i 5-6 år, men først nu så småt er begyndt at komme i behandling. Jeg studerer også, men har været nødt til at udsætte alle mine eksamener pga. angsten.

Jeg vil meget gerne snakke og dele erfaringer. Skriv hvis du stadig har lyst, så kan vi udveksle mails :-)
tregetours

Re: Andre unge med social fobi.

Indlægaf Sorenzo » 01 jun 2015 13:54

Hej

Jeg er en 27-årig mand med socialangst/fobi... Jeg kunne også godt tænke mig at skrive. Jeg tror, det ville være godt at have nogen at snakke med om det... Jeg har svært ved at finde ud af, hvem jeg kan snakke med om det, så jeg har lige startet en forumprofil her, og håber at møde nye mennesker. :)

Emil
Sorenzo

Tilbage til Socialfobi