akavethed

Socialfobi er angsten for at være sammen med andre mennesker.

akavethed

Indlægaf lulu87 » 05 feb 2012 21:44

Okay her kommr lige en hel banal situation som er lidt angst provokerende for mig:
en ven havde skrevet noget på facebook i sin status, jeg svarer med en lidt dirty joke.
Straks skriver han: hvad mener du?
Fik bare klump i maven , åh nej altså nu tror han alt muligt, at jeg lægger op til ham etc. og det var overhovedet ikk ment sådan.
Det lyder som en småting, men ved jeg vil tænke over det i flere uger..... og har det skidt nu.
Grunden til jeg poster det herinde er at det er sådan et godt eksempel på en social situation hvor jeg ikke ved helt hvordan man skal agere.... :( ka blive så sur på mig selv og tænke på hvor dum jeg er...
åh hader det bare.. ;,(
Hvad gør i andre i sådan situationer (kan allerede mærke angsten presse sig på)
Har skrevet til ham at jeg ikk mente det på den måde men han har ikk svaret:

Her er statussen:
Ham: bla bla bl fodbold
person 1: bla bla bla fodbold
person 2: bla bla bla fodbold
person 1: bla bla
person 2: bla bla
Ham: Hold op med at kneppe min status med alle de kommentarer.
Mig: hold op med at brokke dig over din væg blir kneppet shorty, så får du i det mindste noget Haha.
Ham: hvad mener du??
Mig: det var en joke, mener det er sjovt at høre en mand brokke sig over at blive kneppet, der er jo normalt brok over det modsatte...

Så hvad mener i ?
lulu87

Re: akavethed

Indlægaf mikhael » 06 feb 2012 21:44

Synes ikke du skal tag den der særlig tungt..

altså han brokker sig over at nogen skriver på hans kommentar, tydeligvis noget der trykker ham, muligvis har han en torn i øjet, eller en splint i foden.

Det skal du slet ikk' tag tungt, hvis han ikke kan tag det som sjov (For jeg synes din kommentar ville være god humor) så skal du bare grine af ham.

Det virkelig ikke noget du skal tag seriøst.
Brugeravatar
mikhael

Geografisk sted: Vestsjælland, Jyderup

Indlægaf mikhael » 06 feb 2012 21:45

mikhael skrev:Synes ikke du skal tag den der særlig tungt..

altså han brokker sig over at nogen skriver på hans status, altså Facebook at lavet netop KUN PÅ den grundlag, tydeligvis noget der trykker ham, muligvis har han en torn i øjet, eller en splint i foden.

Det skal du slet ikk' tag tungt, hvis han ikke kan tag det som sjov (For jeg synes din kommentar ville være god humor) så skal du bare grine af ham.

Det virkelig ikke noget du skal tag seriøst.
Brugeravatar
mikhael

Geografisk sted: Vestsjælland, Jyderup

Indlægaf lulu87 » 06 feb 2012 21:51

Tak :)
Ja som altid er det mig mig der er usikker , har spurgt lidt rundt omkring (veninder og kollegaer) de syntesdet samme. så det er nok ham der er lidt for dum her. Bare typisk at give sig selv skylden :)

Har forøvrigt snakket med ham og forklaret jeg ikk mente noget med det og alt er ok mellem os nu :)
lulu87

Indlægaf Wali » 01 jun 2012 16:43

Det var pisse godt skrevet, og sjovt - kan være som en anden skrev han var lidt nærtagende den dag, men han vil sikkert synes det er sjovt på en god dag :)
Wali

Tilbage til Socialfobi