Erfaring med datingsider?

Socialfobi er angsten for at være sammen med andre mennesker.

Erfaring med datingsider?

Indlægaf Karryekspressen » 26 aug 2011 21:37

Hejsa folkens.

Er der nogle herinde der har erfaring med datingsider? Og findes der egentlig nogen forbeholdt personer med psykiske problemer? Selv lider jeg af socialfobi. Mit problem er at jeg har vildt svært ved at spise sammen med andre, og det gør det jo altså lidt svært at invitere damer på middag og alt sådan noget man nu gør for at imponere :wink: . Det ville være fedt hvis man kunne søge direkte efter en person der også led af en angstform, for så var kortene på bordet lige fra starten, og der var fælles forståelse for hvad det betyder at lide af angst. Altså; jeg mener ikke at bare fordi hun har angst passer hun sammen med mig, men det ku' sgu' da være lidt cool hvis der fandtes sådan en side. Og så selvfølgelig med alle mulige andre informationer som der også er på de alm. datingsider: musiksmag, hobby, yndlingsretter (HA!), om man vil have børn eller ej, bøger, politik og alt andet godt fra havet.

Tænker lidt på at lave en profil på dating.dk - det skulle vidst være den største? Og på min profil (dog uden billede...) skrive hele herligheden som det var. Måske man kunne få noget positiv respons den vej rundt?

Keep safe :D
Karryekspressen

Re: Erfaring med datingsider?

Indlægaf Steppelilje » 22 sep 2011 11:47

Hejsa,

Jeg lider også af socialangst og har svært ved at møde en kæreste. Har kigget lidt i junglen af datingsider og er faldet over en der hedder soulmate.dk. Har ikke brugt den så meget endnu, men det er mit indtryk, at det er for folk med en mere spirituel og alternativ indgang til tilværelsen, folk der arbejder med sig selv gennem yoga, meditation og positive tanker og den slags. Og dermed måske også bedre kan forstå og respektere den proces du går igennem. Jeg tror, jeg ville ha nemmere ved at åbne mig der, end på de andre datingsider.
Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men aldersgennemsnittet er vist også en del højere, 30+ tror jeg.
Men held og lykke med det...
:D
Steppelilje

Re: Erfaring med datingsider?

Indlægaf Wali » 12 jun 2012 09:32

Du kan prøve www.sindnet.dk - her kan du søge bekendtskaber/skrivevenner/kæreste osv.

Jeg fandt selv siden i går mens jeg var på sind.dk, så jeg kender den ikke specielt godt endnu.
Wali

Tilbage til Socialfobi