Fik pludselig angst af at være alene

Panikangst er en stærk angst, som pludseligt opstår - gerne ledsaget af en følelse af at være ved at besvime eller dø.
Besvar
Mrnice

Fik pludselig angst af at være alene

Indlæg af Mrnice » 15 dec 2015 18:57

Hej jeg ville lige høre om andre har oplevet noget ala det jeg har oplevet og hvad de så gjorde for at få det bedre.

Jeg fik for nogle uger siden det rigtig dårligt hvilket jeg normalt ikke oplever. Jeg følte mig ekstrem ensom og kunne ikke holde ud at være i mit rækkehus,

og måtte tage om forbi mine forældre. Jeg fik Tlf nummeret til min mors søster som tidligere har arbejdet inden for Psykiatrien og hun gav mig også nogle fif og råd, og beroligede mig med at det ville gå over igen.

Jeg var temmelig rystet over mig selv og det var som om jeg ikke kunne styre mine følelser. Jeg tog senere hjem til mig selv og gik tidligt i seng og fik sovet godt igennem.

Jeg fandt mig selv igen den næste dag, men kunne af og til mærke den lidt grimme fornemmelse igen , men fik så tankerne bort til noget mere posivtivt og holdt mig igang med noget andet hvilket hjalp.

Jeg tror det er et tegn til mig om at jeg skal lave om på mit ensomme liv og ikke sidde så meget på nettet som jeg gør i øjeblikket. Men vaner kan jo være svære at ændre.

Jeg ville nok have godt af at få en kæreste men de hænger jo heller ikke på træerne :)

Lidt om mig.

Jeg er en single fyr på 45 år som altid har været single. Det skyldes nok min umodenhed/generthed i min ungdom.

Jeg er på førtidspension pga min psyke men arbejder dog 15-20 timer om ugen i forårs og sommerperioderne hos et firma.

Venner har jeg ikke mange af faktisk kun en fra byen hvor jeg bor. Har dog også en ven fra Skjern men ham har jeg kun talt med over tlf i de sidste par år.

Problemet med min ene ven som jeg før har snakket meget med og ikke kun over Skype er at han er blevet opslugt af at følge Bigbrother på nettet og se tennis. (Han er også på førtidspension og arbejder ikke)

Derfor ser jeg ham faktisk kun hvis jeg kommer forbi ham og han ønsker besøg eller af og til i byen eller i biograffen.

Jeg holder mig i form med løb og er også med i en løbeklub som jeg har været glad for, dog har jeg så ikke været så meget med i slutningen af perioden pga jeg fik katteallergi og måtte af med mine to kære katte som jeg holdt meget af :(

Besvar