Søger nogen at snakke lidt med :)

Panikangst er en stærk angst, som pludseligt opstår - gerne ledsaget af en følelse af at være ved at besvime eller dø.

Søger nogen at snakke lidt med :)

Indlægaf Asada » 09 sep 2014 13:10

Hejsa

Jeg har efter mange års angst, mistet den tætte kontakt jeg havde med en del af mine bekendtskaber. De gør hvad de kan for at prøve at forstå mig, men det er sq svært. Holder rigtig meget af dem.
Men nogle gange savner jeg lige den der præcise forståelse.
Derfor jeg vælger at lave dette indlæg. Nogen der kunne være interesseret i at skrive lidt om alt muligt, lige fra leverpostej med rødbede til overtagelse af verdens herredømmet.
Er en gut på de 31år.
Smid mig en PM hvis der er noget i vil vide.

Hygge derude..
Brugeravatar
Asada

Re: Søger nogen at snakke lidt med :)

Indlægaf sofiam » 13 okt 2014 09:38

Hej :-)

Jeg har selv haft angst og havde INGEN at tale med om det - hvilket var total frustrerende. Jeg har derfor lavet en medlemsklub for angstramte - du kan tjekke den ud her: http://www.stopangsten.dk/shop/sa-power-club

Vi er mange medlemmer og det er en lukket medlemsklub hvor andre mennesker ikke kan se hvad der bliver skrevet - det er derfor et lukke sted kun for medlemmer. Vi er en del og så laver jeg mange andre aktiviteter i klubben - det er også et sted hvor du kan arbejde med din angst, hvis du synes den styrer for meget i dit liv.

Jeg håber vi ses derinde :-)

Dbh Sofia
sofiam

Tilbage til Panikangst