Vil det nogen sinde blive bedre?

Panikangst er en stærk angst, som pludseligt opstår - gerne ledsaget af en følelse af at være ved at besvime eller dø.

Vil det nogen sinde blive bedre?

Indlægaf mille85 » 11 jun 2013 16:59

Hej.. Jeg er ny herinde, og Har døjet med angst i mange år, og var på medicin de sidste 3 år.. Stoppede så på midicinen i januar og har haft det rigtig godt.. Bedre end jeg har haft længe og troede at jeg var kommet ud på den anden side.. Indtil for 3 uger siden, jeg var hjemme ved min mor og fik voldsom hjertebanken i 2 timer.. Troede aldrig det ville stoppe.. Følte jeg ville besvime eller dø.. Fik sårn en uvirkelighedføelse og har haft den lige siden, samt hovedepine.. Blev varm i hele min krop min mave køre rundt og kvalme.. Får følelsen af at jeg er ved at miste hukommelsen. Føler jeg er ved at blive sindsyg.. Jeg plejer at bruge min mor meget, men efter det voldsomme andfald jeg fik ved hende har jeg ikke turde tage ud til hende.. Eller var ude ved hende en ekelt gang efter, og måtte tage hjem igen hurtig efter da jeg fik uro i kroppen og hjertebanken.. For selv om jeg har haft angst i mange år har det aldrig været så voldsomt som nu. Prøver at komme ud hver dag og gå, for at få tanker væk men jeg kan bare ikke få dem væk.. Er bange hele tiden for hvornår det sker igen..

Vil det nogen siden blive bedre?
mille85

Tilbage til Panikangst