Ny herinde og tror jeg er ved at blive sindssyg!!

Panikangst er en stærk angst, som pludseligt opstår - gerne ledsaget af en følelse af at være ved at besvime eller dø.
Besvar
Mollydod

Ny herinde og tror jeg er ved at blive sindssyg!!

Indlæg af Mollydod » 13 feb 2013 07:29

Hej
Jeg har set med på sidelinjen det sidste stykke tid da jeg har det rigtig rigtig skidt og håbet at finde nogen det havde det på samme måde men alligevel er jeg nu bange for at læne mig tilbage og sige alle de symptomer jeg har det bare er angsten også alligevel er jeg syg og dør :(
Lidt om mig : jeg er 37 år mistede min far da jeg var 14 år der var han 38 år.
Jeg har 4 dejlige børn i alderen 9,15,17 og 18.
Jeg lider af fibromyalgi,epilepsi og nu også panik anik angst,døds angst og det der agorak fobi tror jeg det hedder .
Alle diagnoser har jeg fået inde for 2 år.
Jeg er sygemeldt pga min angst og fibro som er i en svær grad
Nå men min angst er begyndt at tiltage så voldsomt at jeg konstant kan mærke stik og jagen i hjertet harondt i bryst kassen jeg er sikker hver dag er den sidste jeg tænker på død og begravelse hele tiden og mine stakkels børn hvis de skulle miste mig . Jeg har haft så slemme anfald at jeg hyperventileret og mit blodtryk røg helt i top og kroppen blev varm osv.
Jeg har været på lægevagten den ene gang som sagde t hele min overkrop er spændt som en hård nød og det er det der gør ondt men jeg er stadig bange for at han tog fejl.
Jeg har fået taget ekg og blodprøver for et par måneder siden som alt var fint men er bange fo det har ændret sig.
Jeg er af min læge henvist til en psykiatrisk klinik hvor jeg skal gå i terapi
Men jeg er stadig bange for jeg dør og er syg og er bange for at give angsten skylden for mine symptomer ;-(
Jeg tror jeg er ved at blive sindssyg har prøvet 9 forskellige slags deppressions medicin igennem åreneog sovepiller da jeg max sover 1 til2timer af gangen men det hjælper heller ikke min krop modarbejder det jeg tør ikke sove når alle andre sover.
Jeg Får nu ved anfald beroligende for ellers var min krop eksploderet har aldrig villet have det men nu magtde jeg bare ikke mere så kan få lidt ro og bare være lidt normal med min familie .
Nå men bare lidt fra mig
Mvh
Mollydod :D

Besvar