Behov for ligestillede

Panikangst er en stærk angst, som pludseligt opstår - gerne ledsaget af en følelse af at være ved at besvime eller dø.

Behov for ligestillede

Indlægaf Figara » 21 nov 2012 14:07

Hej alle
Jeg er en ung kvinde på 32 år med tre små børn (fra 2-8).
Jeg fik for knap et år siden et angst anfald på mit arbejde midt i en samtale med min chef. Symptomerne var kolde/klamme hænder, hjertebanken, svimmelhed og følelse af at besvime.
Jeg blev efterfølgende sygemeldt med stress og angst i tre måneder og er nu langsomt vendt tilbage til arbejdet. Jeg har det nu bedre, men har stadig ind i mellem begyndende angstanfald og i forgårs fik jeg en tur igen, hvor jeg havde det rent ud sagt af h.. til på arbejdet. Jeg får kun angstanfald sammen med andre mennesker (især i samtale med dem). Jeg tror jeg er bange for de spørg/forventer noget af mig som jeg ikke kan levere og det er pokkers hårdt, når man sidder i et arbejde hvor man har meget kontakt med andre mennesker.

Er der nogen der kender til at have angst på arbejdet og i samtale med andre mennesker? Det er så pokkers opslidende at få et anfald og når jeg har haft et, kan jeg bare ikke se nogen vej ud af angsten. jeg bliver trist og er sikker på jeg gør alt det forkerte og ikke kommer til at fungere på mit arbejde igen.
Jeg er glad for mit arbejde og ønsker bare at få et "normalt" liv igen!

Jeg har netop i dag meldt mig ind i angst foreningen for at få kontant til andre i samme situation. Det skal siges jeg altid har været en følsom person, der har bekymret mig meget om hvad andre tænker og ikke har været god til at tro på mig selv (lavt selvværd).

Hilsen Figara
Figara

Tilbage til Panikangst