"Tabu Noa"

Skriv om alt og intet - altså ting, som ikke nødvendigvis har med angsten at gøre. Skriv om sjove ting i hverdagen, oplevelser, spørg hinanden til råds om de helt almindelige ting

"Tabu Noa"

Indlægaf love-child » 28 jun 2012 08:47

Hej alle sammen!

Jeg er lige som jer, ramt af angst. Jeg har startet en ny Facebookside med navnet "Tabu Noa" som jeg driver med en anden pige.
"Tabu Noa" er en side for mere åbenhed om psykiske lidelser og sygdomme og håber at nogen af jer vil trykke på "synes godt om" knappen. Pt. er vi 194 "medlemmer".
På siden er det muligt at dele sin egen historie - dog ikke 100% anonymt. Hvis man ønsker at være "anonym" skal man skrive en privat besked til os på "Tabu Noa" og så offentliggøre vi jeres historie uden navn. Men jeg og Paulina vil jo så vide hvem i er. Hver mandag starter vi et nyt tema - i denne uge handler det om depression. Man er mere end velkommen til at starte debatter, dele links osv. på siden! Siden er for alle, både de der er ramt af en psykisk lidelse eller sygdom, de pårørende og dem der bare gerne vil støtte en god sag eller vil vide mere.

Håber at se jer på "Tabu Noa" og spred gerne ordet, del siden med jeres netværk osv.
Ønsker om det bedste til jer alle!
<3// Simone
https://www.facebook.com/pages/Tabu-Noa/247916771987823
love-child

Tilbage til Smalltalk