En pudsig oplevelse med min hund.

Skriv om alt og intet - altså ting, som ikke nødvendigvis har med angsten at gøre. Skriv om sjove ting i hverdagen, oplevelser, spørg hinanden til råds om de helt almindelige ting

En pudsig oplevelse med min hund.

Indlægaf miro » 12 jan 2011 23:19

Jeg havde en "pudsig" oplevelse her til aften.
Sully (Vores hanhund, Golden Retreiver på ca. 9. mdr.) lå og sov ude i gangen, jeg sad og så TV og familien var gået i seng.
Så får jeg et voldsomt angstanfald og prøver ikke at "panikke", da jeg efterhånden ved hvordan det skal "tackles". (dog er det voldsom ubehageligt.)

MEN Pludselig rejser Sully sig op og går ind til mig og lægger den ene pote og sit hoved på mit knæ, som om at han kan mærke min angst og der blev han siddende indtil jeg faldt lidt til ro, så gik han han og lagde sig imens han lå og kiggede på mig som om at han ville være sikker på at jeg var iorden :-)

/Michael Roldhave
Brugeravatar
miro

Geografisk sted: Frederiksber, København

Re: En pudsig oplevelse med min hund.

Indlægaf millegn » 12 jan 2011 23:43

Hej michael.

hvor er det en dejligt historie! :) din hund må være rigtig dejlig. man siger jo at dyr kan mærke når deres ejermand ikke har det godt, det kan da godt være at det passer. men dejligt din hund passer på dig! :P

vh millegn
millegn

Re: En pudsig oplevelse med min hund.

Indlægaf Aslan » 18 jan 2011 23:08

Michael,

Dejlig oplevelse - hvilket kun understreger, at den "sansende verden" ikke er begrænset til menneskets. Intelligens findes mange steder og i mange former - hvilket det moderne menneske i vid udstrækning synes at have glemt...

Mvh.

Martin
Aslan

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Tilbage til Smalltalk