Kan man overhovedet få det bedre

En slags forsinket reaktion på meget voldsomme hændelser præget af bl.a. mareridt, "flashbacks", angst og undgåelsesadfærd.

Kan man overhovedet få det bedre

Indlægaf kolboette » 28 jun 2014 00:49

En voldsom ulykke - som følger mig dag og nat, ca, 10 mdr. indlæggelse det sidste 1½ år -hen over flere indlæggelser, flere operationer, 30 gange i trykkammer - senest udskrevet d. 09/05 2014 fra knap 2 mdr. på psykiatrisk

Min dag i dag

Fredag d. 27/06 2014 min søns Translokation kl. 0930

Alt efter bogen. Så min søn fik sit bevis, hvorefter han kørte afsted i vogn.
Min datter og sviger samt bonus barnebarn kom og spiste her, hvorefter vi kørte til xxxx og ventede på de nyudklækkede studenter.
De var fulde som forventet og vups var de væk igen.
Jeg blev læsset af hjemme - sammenbruddet, det at være i en større forsamling lammer mig fuldstændig - men stædighed og evnen til at holde facaden lykkedes også i dag.
Ingen ser smerten i hjertet
Jeg burde føle mig lykkelig og heldig, men siden starten af ugen har jeg fået det dårligere dag for dag.
Og hvad gør en klog så .... Jeg var jo nød til at holde ud.
Tør ikke at fortælle nogen at jeg er så langt ude ... samvittigheden er sort som kul, og jeg sidder og googler måder at ende det her liv.
Googler engelske sider da paranoia gør at jeg ikke tør søge på danske sider.
Angst over at blive overvåget,
ingen må få mistanke før det er for sent - Kan ikke overskue endnu en indlæggelse.
Hvordan skal jeg forklare nogen, at jeg atter ønsker at afslutte alt, at tankerne atter tage magten fra mig.
Forstår ikke hvorfor - måske er det ændring i medicinen.
Livet er så fucked up,
Jeg vil jo ikke såre nogen, de bebrejder mig nok alligevel.
Tror måske at jeg kan skjule mit skøre sind lidt endnu
forbereder omverdenen ved at isolere mig. Ingen kender dagen før solen står op!!
Har brug for at få det ud, så jeg kan klare de næste 3 uger.
Tror ikke selv på det længere.
Lidt selv-skade kan nogen gange tage toppen af smerten
kolboette

Tilbage til Post-traumatisk stress