Råd til at blive mere frisk

Generaliseret angst er en konstant indre uro og bekymringer i det daglige.
Besvar
Signe Eriksen

Råd til at blive mere frisk

Indlæg af Signe Eriksen » 02 okt 2018 13:49

Hej alle sammen,

Dette er mit første indlæg i dette forum, så vil lige præsentere mig selv.
Mit navn er Signe Eriksen og jeg er 28 år gammel. Jeg har i mange år døjet med generaliseret angst. Jeg er derfor meget utrolig, og bruger meget af min energi på at overanalysere alting, og generelt bekymre mig over alting. Det gør desværre også, at jeg er total drænet for energi og utrolig træt hele tiden.
Jeg har derfor problemer med at komme til mine planlagte møder og aftaler, og det er jeg træt af.

Lige nu drikker jeg kun Nescafe, men jeg har en ide om, at det ville være bedre med en rigtig espressomaskine, så jeg får mere koffein i min kaffe. Koffeinen gør jo, at man får et energiboost og bliver mere frisk. Men jeg er lidt i tvivl om, hvilken kaffemaskine, jeg skal anskaffe mig.
Jeg har kigget lidt på den https://forbruger-test.dk/ anbefaler, men jeg ville også høre herinde, om i havde nogle erfaringer eller forslag til en god kaffemaskine, der heller ikke koster det hvide ud af øjnene.

Hvis i har andre gode råd til, hvordan man kan få blive mere frisk i løbet af dagen, må i meget gerne skrive en besked til mig!

Jeg håber i får en god dag.

Med venlig hilsen,

Signe Eriksen

Lp12ad

Re: Råd til at blive mere frisk

Indlæg af Lp12ad » 12 okt 2018 13:31

Hej Signe. Jeg er en mand på 27 år og kæmper også med generaliseret og social angst, som startede for 9 år siden og bare er blevet værre og værre, år efter år. Jeg har ligesom dig, også svært ved at lægge overanalyse væk.

Koffein og angst er egentlig hinandens modsætninger, men jeg kan ligesom dig heller ikke undvære min kaffe. Har dog ikke rigtig nogle råd til det du spørger om, men du er ikke alene. Jeg er også drænet for energi hver dag.

Besvar