Er det angsten, der forårsager mine symptomer?

Generaliseret angst er en konstant indre uro og bekymringer i det daglige.

Er det angsten, der forårsager mine symptomer?

Indlægaf bosnian123 » 03 jan 2018 19:07

80+ forskellige symptomer det seneste års tid. Er det virkelig angst?
Det kom som et lyn fra himlen, mens jeg var ude at shoppe en dag i december sidste år. En oppustet mave og svimmel blev jeg efterladt med.
Efterfølgende har jeg været i gennem en helvedes masse andre symptomer - hjertebanken, jag i hovedet, kvalme, snurrende fornemmelser, prikkende fornemmelser, rystelser, tryk i brystet, hovedpine, træthed, "strejf" over alt i kroppen. Mine fornemmelser er altid bevægende. Det er hver dag. Konstant. Hvert minut og hvert sekund. Jeg har det seneste år ikke haft én dag, hvor jeg ikke har haft det dårligt - dog er nogle dage en smule bedre end andre. Det mærkelige ved dette er, at min mave bliver oppustet, hvorefter mine symptomer kommer. De dage hvor min mave ikke er særligt oppustet, er symptomerne ikke slemme. Når jeg er i oprejst stilling eller er fysisk aktiv (går eller bevæger mig bare lidt), så bliver det hele meget værre. Er det virkelig angst?
bosnian123

Re: Er det angsten, der forårsager mine symptomer?

Indlægaf annaz » 17 apr 2018 09:19

Hej Bosnian

Har det nøjagtigt som dig... Har du fået nogle andre svar????
annaz

Re: Er det angsten, der forårsager mine symptomer?

Indlægaf bosnian123 » 18 apr 2018 01:14

Oplever du også dét med den oppustede mave? Du må meget gerne uddybe, hvordan du oplever det, så jeg bedre kan forklare mig selv :)
bosnian123

Tilbage til Generaliseret angst