Hejsa :)

Skriv en præsentation af dig selv. Måske har du en baggrund som andre kan identificere sig med?

Hejsa :)

Indlægaf Cecilies » 02 sep 2014 10:29

Hej.

Er super glad for at have fundet dette forum.

Jeg er en pige på 27 år, der har kæmpet med angst i nogle år nu, min angst udvikler sig hele tiden og er utilregnelig :(

Det startede med jeg havde svært ved at sove om aftenen, jeg var meget bange, senere udviklede det sig til angst for at være alene hjemme (min kæreste arbejder fuldtid så han er meget væk)

men det sidste 1 1/2 år har angsten for at fejle noget/være ved at dø fyldt RIGTIG meget. Da jeg for nogle uger siden havde en drøm om jeg døde, gik det helt galt.

Jeg har været rigtig meget til lægen og er tjekket for mange ting og alle gangene konstatere de jeg er sund og rask.

jeg søger ligesindende og håber at få nogle gode værktøjer/råd herinde.

Hej fra Cecilie :)
Cecilies

Re: Hejsa :)

Indlægaf Nannaa » 29 sep 2014 07:48

Hej Cecilie :)

Du er godt nok nogle år ældre end mig, men jeg har været ude for nogle af de samme ting - Bl.a. det med at du ikke kan falde i søvn, ikke kan lide at være alene og har drømme hvor du dør. Især mine drømme om døden har også tæret hårdt på mig, og nu bor jeg godt nok stadig sammen med mine forældre, men jeg bliver alligevel utilpas bare de går ud i haven på samme tid, selvom jeg måske endda kan se dem, mens jeg sidder inde i stuen.

Jeg har haft problemer med angst I flere år selv, men det var først i januar i år, det virkelig begyndte at gå ned ad bakke. Mit foreslag ville være, hvis det fylder så meget som du siger, at muligvis tænke på om psykologhjælp ville være noget for dig, for hvis det er tilfældet, kan din læge måske være behjælpelig med at anbefale en. Umiddelbart ville jeg tro det, du går og har er sygedomsangst? Det er i hvert fald, hvad jeg har, men desværre følte jeg ikke psykologen kunne hjælpe mig, og jeg endte med, for noget tid siden, at komme til psykiater. Nu og her er det et par uger siden jeg startede på pillerne, Setralin, som allerede er begyndt at hjælpe rigtig meget, på trods af min angst for at tage pillerne, da jeg er bange for bivirkningerne.

Hvis du har nogle spørgsmål eller bare har lyst til at skrive til nogen er du velkommen til at sende en PB! :)

Vh. Nanna :D
Nannaa

Tilbage til Præsentation