Hej social fobi

Skriv en præsentation af dig selv. Måske har du en baggrund som andre kan identificere sig med?

Hej social fobi

Indlægaf Tay » 28 nov 2013 23:21

Nå.... man kan vel starte med en præsentation.

Har lige præcis i dag fundet angst foreningens hjemmeside og det her forum er fantastisk, håber der kommer mere gang i det og at flere med angst finder frem til det.

Jeg er en kvinde på 23 der er igang med tredje år på min videregående uddannelse. Det er egentlig gået meget godt, men de sidste par år har en social fobi sneget sig ind på mig. Det er i dag nået til et punkt hvor en helt normal skole hverdag er blevet til en meget stressende og udkørende oplevelse. Det forårsagede at jeg blev nød til at tage en uge fri fra mit studie. Det gav mig tid til at tænkte og efter at have læst symptomerne til social fobi er jeg ret sikker på at det er det jeg går og kæmper med.

I bund og grund får jeg pludselige ubehagelige angst andfald i forskellige sociale sammenhænge. Jeg er rædselslagen for at få det varmt og begynder at svede, ryste, hjertebanken og er så bange for at folk skal se mig rødme selvom der slet ikke er nogen grund til at rødme. Så en konstant følelse af at blive bedømt og føle sig forkert.

Jeg håber at kunne høre og dele erfaringer herinde og oplevelser, tanker og hvad ellers.
Bare det at kunne skrive med nogle der har været eller er i samme båd tror jeg vil hjælpe på den ene eller den anden måde :)

/Tay
"I´m a slow walker, but I never walk back"
- Abraham Lincon
Tay

Tilbage til Præsentation