Hejsa

Skriv en præsentation af dig selv. Måske har du en baggrund som andre kan identificere sig med?

Hejsa

Indlægaf chris95 » 30 jul 2012 01:43

Halløjsa.

Mit navn er Christoffer og jeg er 17 år, jeg kommer fra Jylland. Jeg har haft en del problemer med OCD siden jeg var omkring 15 år, hvilket har taget hårdt på mig. Jeg har haft en periode her hvor det ligesom var væk, men det er langsomt kommet tilbage. Nu oplever jeg får det meste "instrusive thoughts" som er uønskede tanker, om ting jeg aldrig ville gøre og billeder som jeg ikke kan forklare, de gør mig bare.. Utilpas, fordi inderst inde ved jeg godt det hele er forkert. Jeg bliver ved med at sige "det er bare tanker" uden held. Men altså, udover OCD lider jeg af en smule socialfobi, og har problemer med at være i store folkemængder, men det er ikke ligefrem mit største problem. Jeg oprettede mig herinde for at finde ligesindede og for at have et frirum, hvor jeg kan komme af med denne her byrde. Jeg er ikke i nogen form for terapi, og har ikke officielt fået de "konstateret" men det er tydeligt. Jeg har altid ment at ting skal gå væk naturligt, og at vi på en eller anden måde kan udvikle os fra det.. Men lige nu er det lidt en "dead end". Det går ud over mit familieliv, min dagligdag og mit musik, som jeg har kært. Jeg ønsker gerne at høre noget fra folk som har haft samme problemer, og evt. hvad de har gjort for at skabe et pusterum væk fra denne her hæslige kamp. Jeg ved ikke om forummet her stadig er levende, men kan da kun håbe. Hvis I har nogen spørgsmål så hold jer endeligt ikke igen!

Mvh
Christoffer :-)
chris95

Tilbage til Præsentation