Ny ny ny !

Skriv en præsentation af dig selv. Måske har du en baggrund som andre kan identificere sig med?

Ny ny ny !

Indlægaf mindie36 » 14 maj 2012 15:09

Hej
jeg er en pige på 39 og jeg har gennem det sidste halvandet år kæmpet med stress,angst og depression. Jeg søger nogle dejlige mennesker som gider udveksle "battlestories" med mig. Jeg vil gerne lære noget mere om det jeg fejler og om mig selv og der er garanteret mange herinde som jeg kunne lære noget af :) Jeg bor i midtjylland sammen med min mand og vores 2 unger(15 og 8 år)og en dejlig vovse som flere gange har "reddet mit liv" ved at insistere på en gåtur :wink:
Jeg håber at høre fra jer :) glæder mig allerede :)
De bedste hilsner Mindie36
mindie36

Re: Ny ny ny !

Indlægaf Mrs72 » 15 maj 2012 16:19

Hej Mindie,

Er også 39 år, østjyde, selvstændig og med 2 børn på 17 og 14 år.
Jeg knækkede sammen for alvor 1. gang for ca. 4 år siden. Det var en kombination af stress på arbejdet og en masse problemer i den nærmeste familie, som gjorde udslaget. Jeg havde problemer med maven - og min læge gjorde mig opmærksom på at den primære årsag til mine maveproblemer var stress. Jeg kom en tur til psykolog som hjalp mig rigtig godt.
Jeg stiller meget høje krav til mig selv. Vil være bedst, kvikkest hurtigst osv. Har altid været super stærk og kunne overkomme alt. Det kan jeg IKKE mere. Og det er utrolig svært for mig at accepterer.
Jeg mistede min far for ca. 10 år siden. Han havde et langvarigt sygdomsforløb, og det har resulteret i at jeg er blevet angst for sygdom.
Lige pt. hat jeg haft en periode med adskillige angst anfald. Midt i maden, sammen med bedste venner, begynder mine hænder at ryste, munden bliver tør, jeg mister appetitten. AF og til begynder mit hjerte at hamre - jeg har svært ved at få vejret.
Jeg bliver såååå ked af det. Ikke at jeg begynder at græde, men jeg ærger mig over at angst og stress i den grad kan påvirke mit ellers "perfekte" liv.
Jeg glæder mig over at jeg evner at arbejde med min angst, sygdomsangst og stress. Men er bare lidt utålmodig...
En lille bid af mig..... :wink:
Mrs72

Re: Ny ny ny !

Indlægaf mindie36 » 19 maj 2012 13:41

Hej mrs72
Det med utålmodigheden kan jeg godt følge !! Det der med at længes så forfærdeligt efter det liv man havde og kunne overkomme før !! Det er simpelthen tortur :(
Du lyder til at være en rigtig sej pige....uretfærdigt at livet kaster så hård en bold og at det skal gøre så ondt ikke at gribe den !
Håber du har set mit pb ?
Kh.Mette
mindie36

Tilbage til Præsentation