En ny mere...

Skriv en præsentation af dig selv. Måske har du en baggrund som andre kan identificere sig med?

En ny mere...

Indlægaf Helle78 » 03 apr 2012 18:53

Hej.

Jeg er ny her inde.

Jeg siger hele tiden mig selv hvad er der galt med dig - ta' dig dog sammen!!!

Puha der er hårdt. Jeg er utrolig dårlig til, at skal vise mine følelser overfor dem jeg kender. Jeg har utrolig mange anfald med hjertebanken, svimmelhed, hovedpine, toiletbesøg, fryse- og rysteture. Jeg har været ved lægen, som mener jeg har panikangst. Jeg kan ikke få mit "lille" hoved overbevist om det. Det fylder efterhånden rigtig meget i mit liv. Anfaldene bliver hyppigere og hyppigere. Jeg vil "bare" have det LORT væk. Jeg føler, at alle ser nedlagen på mig, og jeg tør ikke fortælle nogen om det. Jeg lukker panikken inde i mig, men jeg føler at den æder mig op.....Er dette normalt??? Jeg føler, at jeg er midt i et dårligt maridt - jeg vil så gerne vågne.

Er der nogen der har nogle gode råd??

Min læge vil helst undgå medicin. Jeg går til samtaler med hende - desværre har hun plejeorlov, så jeg har været ved et par andre læger. Den ene skældte mig ud (følte jeg i hvert fald - det var ikke lige det jeg havde brug for) Han sagde " Nu har du indenfor det sidste år været her 35 gange - det går altså ikke. Du må få styr på det"....åha jeg bliver helt ked af det igen... Min egen læge har givet mig tider til samtale, så hun kunne holde øje med mig - og det er jeg glad for hun vil.

Jeg vil meget gerne, høre/tale med nogen der har det ligesom mig.
Helle78

Re: En ny mere...

Indlægaf mindie36 » 14 maj 2012 15:18

Hej Helle
åhh jeg får helt ondt i hjertet af at læse det du skriver :( For det første KAN man ikke tage sig sammen når man har det som du :!: Du skal samle alt det overskud du har og gå op til lægen og forlange at de hjælper dig ! Du har akkurat den samme forhistorie som mig og det piner mig at høre at du fik den samme besked fra din læge !! Jeg ved SÅ godt at det på det nærmeste er umuligt at gøre hvis alt bare føles af pommern til,men du er nødt til at prøve igen. Det er dit liv og de skal pinedød tage dig alvorligt :evil:
Al den støtte og alt det mod du behøver fra mig til dig :)
DU KAN GODT !!!
Knus mindie36
mindie36

Tilbage til Præsentation