Endnu en ny bruger :)

Skriv en præsentation af dig selv. Måske har du en baggrund som andre kan identificere sig med?

Endnu en ny bruger :)

Indlægaf Lilla » 19 jul 2010 07:41

Kan se jeg fik lagt mit indlæg forkert, så her kommer det igen i den rigtige kategori :)

Hej,
Jeg er ny og taknemmelig over at finde denne side .
Så længe jeg kan huske tilbage har jeg været bange, bange for at dø (som fylder en del), bange for at der skal ske mig eller min kæreste og bran noget. Bange for ikke at slå til - i alle livets forhold.

For knap 10 år siden røg jeg helt ned med depression, det tog et par år at komme ovenpå igen, så meget at jeg kunne fungere i job osv.

Idag har jeg det bedre, passer mit job og trives (arbejder hjemme, ude kan ikke fungere) - sådan da. Har en del dumme dage, er ked, forvirret og bange, som om verden bliver for stor og voldsom og jeg ikke kan følge med.
de dage gør mig bange, idag er kæreste og barn smuttet ud af huset og det er faktisk godt, at jeg ikke skal tage stilling til dem, men bare kan slappe helt af.

Først de sidste par år er jeg blevet opmærksom på at det kan være angst, en befrielse at finde et navn, føler virkelig de dage at jeg er ved at bliver sindssyg.

Det var lidt om mig, glæder mig til at bruge siden her :0)
Lilla

Tilbage til Præsentation