Vildmand

Skriv en præsentation af dig selv. Måske har du en baggrund som andre kan identificere sig med?

Vildmand

Indlægaf vildmand » 28 nov 2009 22:44

Hej.
Jeg har efterhånden været på sitet i et stykke tid. Har aldrig fået skrevet en præsentation af mig selv.
Jeg er 43år, far til tre knægte og en datter. Bonusfar til tre piger. Er forlovet.
Jeg voksede op som den yngste i en flok på tolv børn. Min far fik sin indvalidepension der jeg var knægt. Jeg husker svagt han gik på arbejde. Min mor har altid gået hjemme. Så penge var der ikke mange af.
Mor og far gjorde det bedste de kunne. Alligevel tror jeg min angst har grobund i min opvækst. Vi fik at vide at vi ikke måtte gøre os bemærket.
Min mor er og var meget sky. Måske er det hende jeg har arvet mit sensitive sind fra.
Men flere af mine søskende har tit nævnt det samme som mig når vi har talt om vores barndom. Vi fik at vide at det kan du da ikke finde ud af. Tror ikke det blev sagt i ondskab. mere for at beskytte os og får at vi ikke skulle gøre os bemærket. Gjorde vi os bemærket i skolen kunne det jo skabe problemer hvis skolen kontaktede de famle. Det brød mor sig ikke om.
Men jeg elsker min mor og min far. de gjorde det bedste de kunne.
Har i dag kun ni søskende tilbage. Tre er døde af sygdom. Far er også gået bort.
Vildmand
vildmand

Tilbage til Præsentation