Min historie

Skriv en præsentation af dig selv. Måske har du en baggrund som andre kan identificere sig med?

Min historie

Indlægaf Asada » 13 feb 2009 21:10

Hej alle sammen jeg fik posted det forkerte sted.

Mit første indlæg nogensinde her.

Har siddet og læst en del herinde. Og må indrømme at jeg føler mig draget til at fortælle min historie osse.

Man kan vel sige jeg har været udsat for dårlig karma.

Kan fortælle jeg er en knægt på 26 år.
Jeg har grundet en ektrem dårlig barndom / opvækst haft et misbrug af rusmidler. Kan nævne, Svampe, Kokain, Ecstacy (MDMA) & Amfetamin, hvor Amfetamin har været en del af mit liv for ca 8 år.
Det resulterede i en Psykose for ca 6 mdr siden. De kloge siger jeg lider af Angst og stress grundet min livs stil.

Jeg har modtaget Kognitiv terapi af en misbrugs konsulent siden dag 10, og startede for 2 mdr siden hos en psykiater, da jeg til sidst ikke havde noget overskud til at bevæge mig uden for hjemmets 4 vægge. Og begyndte at opleve en masse skræmmende ting.

Har aldrig oplevet noget lignende, bombaderet af føelser fra hele min krop, nogen gange tror man at man er ved at blive sindsyg. Får tit føelsen af at falde. Selvom man ligger ned, er det som om man synker længere ned i madrassen. Er tit svimmel. Også forfulgt af en konstant tro på at der var noget galt med mig, tror især den er gal med mit hjerte. Skal lige siges jeg har fået taget 5-6 EKG'er. Hvor jeg fik at vide at jeg havde et sundt og stærkt hjerte.
Føelsen af 2 ben forsvandt og kom igen som om jeg kun havde 1 ben. En kraftig sitren i et af mine ben, som blev gradvist kraftigere indtil det forplantede sig som smerte. Og en masse andre føelser som er meget svære at forklare.

Nu har jeg snart gået med det i 8 måneder, og en del af de første oplevelser er forsvundet. Jeg føler dog jeg kan mærke til angsten hver dag dog i mindre grad. Der er langt mellem store anfald, som primært drejer sig om mit hjerte. Symptomer har det med at ændre sig, så det er svært at overbevise sig selv om der ikke er noget fysisk galt, da nye ting for mig til at skulle starte forfra.

Jeg er blev tilknyttet Distrikts psykiatrien, da min gamle psykiater bare læssede medicin på mig.

Ellers er jeg på vente liste til at komme på en psykoterapeutisk klink. Hvor jeg skal være i 6 uger.

Nå det var lidt om mig. Undskyld hvis det lyder lidt rodet.
Asada

Tilbage til Præsentation