Søger case til artikel om angst

Dette er mødestedet, hvor journalister og studerende kan efterlyse angste til interviews/programmer/rapporter osv. Ved at hjælpe journalisterne og de studerende er du med til at udbrede viden og aftabuisere angstlidelser.

Søger case til artikel om angst

Indlægaf Fie West » 21 okt 2010 13:23

Hej,
Mit navn er Fie West Madsen, jeg er journaliststuderende på Journalisthøjskolen i Århus.
Jeg arbejder i øjeblikket på et udredende artikelprojekt om angst med fokus på førtidspension.
I den forbindelse søger jeg en case. Gerne fra Københavnsområdet eller nærliggende byer, eller Århus området, men det er ikke altafgørende. Hvis du har angst eller har haft angst, og det har holdt dig fra arbejdsmarkedet i en periode, eller har ført til førtidspension, så vil jeg meget gerne høre din historie. Også meget gerne, hvis du er kommet godt ud på den anden side ved hjælp af en bestemt behandlingsform.
Det vil også være til stor hjælp, hvis jeg må tage et par billeder af dig. På den måde kan læseren bedre identificere sig med historien.

Jeg håber meget, at der er en, der har lyst til at fortælle sin historie. Man får selvfølgelig sine citater til gennemtjek, hvis man ønsker det.
Jeg forestiller mig, at et evt. interview skal foregå i starten af næste uge (mellem søn. d. 24. okt - ons. d. 27. okt.) da jeg har en del-deadline torsdag d. 28.
Hvis du har lyst til at medvirke, kan jeg kontaktes på
mail: fwmadsen@mail.djh.dk
eller tlf: 20329210

Jeg håber at høre fra dig!

Mange hilsner
Fie
Fie West

Tilbage til Oplysning