Antropologisk forskningsprojekt søger informanter.

Dette er mødestedet, hvor journalister og studerende kan efterlyse angste til interviews/programmer/rapporter osv. Ved at hjælpe journalisterne og de studerende er du med til at udbrede viden og aftabuisere angstlidelser.

Antropologisk forskningsprojekt søger informanter.

Indlægaf Andreas Kambskard » 10 maj 2010 11:52

Jeg er kandidatstuderende på Antropologi i Århus, hvor jeg står foran et afsluttende feltarbejde og speciale. I den forbindelse har jeg påbegyndt et forskningsprojekt omkring angst i Danmark. Formålet er at skabe en større almen og videnskabelig indsigt i hvordan angst påvirker den angstramtes livsverden og selvopfattelse. Formålet er yderligere at undersøge hvilken betydning den offentlige forståelse af angst har for angstramte.
Jeg ønsker derfor at komme i kontakt med angstramte, eller tidligere angstramte, der er villige til at blive interviewet omkring deres erfaringer med angst. Samtlige interviews vil blive udført af undertegnede, og alle deltagende er sikret anonymitet. Interviewene ønskes udført fra medio august 2010 til og med medio oktober 2010.

Hvis du ønsker at deltage, eller ønsker at høre mere om projektet eller mig, kan jeg kontaktes på:
Mail: kambskard@hotmail.com eller tlf. 61 30 83 09.

Med venlig hilsen.
Stud.Scient.Anth.
Andreas Kambskard.
Andreas Kambskard

Re: Antropologisk forskningsprojekt søger informanter.

Indlægaf Ladybird » 11 maj 2010 12:23

hvordan vil interviewet foregå ?
Ladybird

Indlægaf Andreas Kambskard » 11 maj 2010 15:54

Alle Interviews vil foregå individuelt, og kun med mig selv som den anden part, hvis det er det du tænker på.
Som hovedregel skal interviewet forløbe ud fra, at man selv fortæller om sine erfaringer med angst, men jeg vil også have nogle spørgsmål under interviewet.
Desuden aftaler vi hvor og hvornår den enkeltes interview skal foregå, hvilket naturligvis skal tilpasses efter den der skal interviewes.
Håber det besvarer dit spørgsmål.

Venlig hilsen
Andreas.
Andreas Kambskard

Indlægaf klokkeblomst » 16 maj 2010 21:49

Hejsa
Er det kun folk fra Jylland du skal bruge???
klokkeblomst

Indlægaf Andreas Kambskard » 17 maj 2010 19:46

Nej, det er ikke begrænset til Jylland.

Venlig hilsen
Andreas.
Andreas Kambskard

Indlægaf klokkeblomst » 18 maj 2010 19:04

Hej igen. Det lyder spændende dit projekt. Måske vil jeg gerne være med. men skriv igen når det nærmer sig.

V.h Klokkblomst.
klokkeblomst

Tilbage til Oplysning