Interview

Dette er mødestedet, hvor journalister og studerende kan efterlyse angste til interviews/programmer/rapporter osv. Ved at hjælpe journalisterne og de studerende er du med til at udbrede viden og aftabuisere angstlidelser.

Besvar
Esben Christensen

Interview

Indlæg af Esben Christensen » 01 dec 2009 10:30

Hej

Mit navn er Esben Christensen, jeg er 21 og journaliststuderende ved Danmarks Journalisthøjskole i Århus.

Jeg leder efter en person til en artikel under temaet "når livet gør ondt". Der vil i praksis være tale om et interview på 1-2 timer, afhængigt af hvor meget du har at fortælle. Det skal jeg så bruge til en artikel, som udgør en intern opgave. Der vil altså ikke umiddelbart være tale om udgivelse.

Jeg skal bruge en person for hvem lidelsen har haft nogle konsekvenser og mærkbar indflydelse på dagligdagen. Det være sig som stopklods i det romantiske, det karrieremæssige, osv. Det bliver det bærende interview i artiklen, så casen er nødt til i nogen grad at vise hvor slem den lidelse du har kan være. Dog må du meget gerne være kommet over det, men det er ikke et krav.

Endelig er du nødt til at bo i Århus, eller indenfor en rimelig afstand af Århus. Og du er nødt til at have tid til at lave interviewet indenfor temmelig kort tid. Meget gerne i dag tirsdag.

Jeg håber der er en af jer der kan hjælpe mig, og som er interesseret i at fortælle sin historie.

Venlig Hilsen Esben

Besvar