Savner du nogen at snakke med?

Her kan du foreslå aktiviteter eller arrangementer og herigennem møde andre angstramte. Du kan også opslå kontakt- eller mailinglister

Savner du nogen at snakke med?

Indlægaf sofiam » 13 okt 2014 11:56

Kom og vær med i SA POWER Club, som er en Online medlemsklub for angstramte.

Jeg har selv haft angst, og jeg havde INGEN at tale med om min angst - der var ingen i min familie eller vennekreds, der kendte til angst. Det synes jeg var hamrende frustrerende. Jeg har derfor lavet en medlemsklub, hvor du kan søge råd, sparring og støtte fra de mange ligesindede medlemmer i klubben. Der er et super cool fællesskab i klubben.

Du kan læse mere om Online Klubben - [url]klik her...http://www.stopangsten.dk/shop/sa-power-club[/url]

Men det er også et sted, hvor du kan arbejde med din angst, hvis du føler, at den styrer for meget i dit liv. Klubben er online, så du kan bare hoppe derind, når du har tid, lyst og overskud til det. Det er altså ikke et sted, hvor du fysisk skal være til stede. Klubben er et lukket forum, hvor der kun er adgang for medlemmerne. Så det du skriver i klubben bliver ikke offentliggjort, så det er altså kun medlemmerne, der kan læse det.

Jeg laver også forskellige Live Events i form af Spørgetimer, LIVE Coaching Calls og Online foredrag, hvor du kan spørge Angstekspert Sofia Mira om din angstproblematik eller andre udfordringer. Som medlem i klubben, får du mulighed for at have Angstekspert Sofia Mira som mentor og coach ved din side. Hun har selv gået vejen, og ved hvad der skal til for at slippe angsten. Som medlem kan du derfor både få et fællesskab med andre angstramte, men også viden og værktøjerne, så du kan arbejde dig aktivt ud af angsten.

Du kan læse mere om Online Klubben - [url]klik her...http://www.stopangsten.dk/shop/sa-power-club[/url]

Jeg håber vi ses derinde...

Varme hilsner
Sofia

PS Du kan selvfølgelig være 100 % anonym, hvis du ønsker det.
sofiam

Tilbage til Aktiviteter