ANGST!

Tvangstanker og/eller tvangshandlinger
Besvar
Camillapigen

ANGST!

Indlæg af Camillapigen » 27 nov 2010 23:59

Hej.
Jeg er en pige på 19 år som i den sidste månede har været hårdt ramt af angst Jeg har en diagnose der er OCD m grænse til borderline :(.
Det startede en dag jeg var på vej til aalborg med min mor og jeg kørte bilen , da jeg lige pludselig blev meget svimmel og så blev jeg følesløs i min venstre hånd og et stort tryk i mit hovede. Min første tanke var NU DØR JEG! jeg har kræft i hjernen jeg har en blodprop! Jeg kom på skadestuen og de sagde at det var panikangst.
Nu har jeg haft det faktisk hverdag lige siden og mine symtomer er:
Svimmelhed, Smerter, Uvirkelighedsføelse, følsesløshed divaerse steder, Bliver meget kold, men sveder helt vildt! , ondt i maven og en mærkelig kold føelse i ryggen.
Men er kontant bange for at jeg er dødelig syg og det er skrækkelig tror ikke på lægen når hun siger alt er fint.

Hvad kan jeg gøre? Er der andre der har det som mig?

Chugie89

Re: ANGST!

Indlæg af Chugie89 » 28 nov 2010 10:02

Hej Camilla. :)
Jeg er selv 21, og blev ramt af panikangst for 4 mdr. siden, nøjagtigt som du beskriver det, jeg sad bare alene i min bil ALT for langtvæk hjemmefra. Ambulancen kom, og jeg fejlede ingenting heller. Jeg er i behandling hos psykolog og med medicin.
Du må endelig skrive til mig, hvis du har lyst.
Jeg føler med dig. Du er bestemt ikk ved at dø, og du er bestemt ikk syg. Tag det roligt, selvom det er lettere sagt end gjort.
Knus Suzan.

Camillapigen

Indlæg af Camillapigen » 28 nov 2010 13:39

Hej Suzan.
Hvordan kom du over det og hvad gjorde du når du fik det sådan?
Jeg går jo rundt og er hele tiden bange og jeg er også ved en psykolog og på medicin, men syntes at det bliver ved!
Er ved at gå ud af mit gode skind.
Er altid 100% sikker på at jeg har kræft i hjernen eller noget med hjernen eller hjertet :(.

Chugie89

Indlæg af Chugie89 » 28 nov 2010 14:11

Jeg er på arbejde lige nu Camilla. Men jeg vil meget gerne skrive med dig når jeg kommer hjem. Er hjemme lidt over tre.. Hvis du har MSN må du meget gerne tilføje mig, på den måde er det nemmest at skrive syntes jeg.
suzan_hansen@forum.dk

Knus Suzan

Camillapigen

Indlæg af Camillapigen » 28 nov 2010 14:33

Tak Suzan .
Har sendt en venneanmodning til dig. Og det er bare i orden :)

Besvar