Læge tager mig ikke alvorligt

Tvangstanker og/eller tvangshandlinger

Læge tager mig ikke alvorligt

Indlægaf BekymringQ » 06 jan 2017 12:21

Hej jeg er en Q på 37 år, har lidt af dødsangst det meste af mit liv, men har nogenlunde fået styr på angsten, i oktober havde jeg en missed abortion, hjertet var gået i stå i uge 10, da jeg ikke selv abortere det, fik jeg fjernet det kirurgisk, den sidste måneds tid har jeg gået og haft en oppustet trykkende fornemmelse i mit underliv, mavesmerter, da jeg fik det fjernet blev jeg gjort opmærksom på at jeg har en cyste på den ene æggestok, umiddelbart ikke noget jeg skulle bekymre mig om, men vil gerne have det undersøgt om, alt er som det skal være pga følgende symptomer, som også bliver nævnt ved kræft i æggestokkene, så jeg var til læge for at bede om en henvisning til gynækolog, har løbende prøvet at kommunikere med min læge via mail, da jeg virkelig er bekymret for om noget er galt, var så til læge idag hvor jeg nærmest fik en balle over have skrevet til hende, trods de opfordrer til at bruge e-komminikation, og hvis man er bekymret om man kan have kræft, så søg læge, fik ingen henvisning faktisk kun en skide balle, føler jeg ikke bliver taget alvorligt pga min angst, har virkelig lyst til at råbe højt af hende.
Nogen gode råd?
BekymringQ

Re: Læge tager mig ikke alvorligt

Indlægaf DAS » 11 feb 2017 11:57

Hej
Har desværre ingen råd til dig, men har oplevet at stå i lignende situation. Føler ikke min læge tager mig seriøst i sær i forhold til mine angst problemer og føler lidt hun er træt af mig og synes jeg overreagere. Har overvejet om det ville kunne hjælpe at skifte læge, for synes på ingen måde det kan være fair at man skal føle man gør noget forkert ved at gå til lægen... Håber du finder ud af hvad du skal gøre og bliver taget seriøst i forhold til dine problemer. :) Synes selv læger kan være lidt sløje angående kræft til tider... Som om det ikke er vigtigt og tit synes det kan udsættes at blive undersøgt for!
DAS

Tilbage til OCD